top of page
logo6.png
  • Czy muszę się rejestrować?
    Nie, w naszym sklepie możesz robić zakupy bez rejestracji. Posiadanie swojego konta da Ci jednak wiele dodatkowych możliwości: Masz wgląd w historię swoich zamówień. Przy zakupach nie musisz uzupełniać wszystkich danych - są one stale zapisane w naszym systemie. Masz łatwy wgląd we wszystkie polubione i skomentowane wpisy na blogu.
  • W jaki sposób można zapłacić za zamówienie?
    Obecnie oferujemy poniższe formy płatności: - PayU. - Przelew tradycyjny. - Płatność kartą lub gotówką w naszym sklepie stacjonarnym.
  • Jaka jest minimalna i maksymalna wartość zamówienia?
    Minimalna wartość zamówienia wynosi 10 złotych brutto. Maksymalna wartość zamówienia wynosi 1500 złotych brutto.
  • Czy mogę zareklamować/zwrócić produkt?
    Wszystkie informację na temat wysyłek, zwrotów i reklamacji znajdziesz tutaj.
  • Mam pytanie odnośnie wysyłki produktu.
    Wszystkie informację na temat wysyłek, zwrotów i reklamacji znajdziesz tutaj.
  • Nie dostałem/łam wiadomości z potwierdzeniem dokonania zakupu i nie wiem czy zamówienie zostało przyjęte. Co robić?
    Jeśli potwierdzenie nie dotrze do Ciebie w ciągu 24h, w pierwszej kolejności sprawdź czy mail nie utknął w spamie. Jeśli go tam nie znajdziesz, skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta.
  • Czy dacie mi znać jeśli do skompletowania mojego zamówienia będzie brakowało jakiegoś produktu?
    Zazwyczaj staramy się aktualizować dostępność wszystkich towarów, jednak jeśli czegoś zabraknie skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia najbardziej satysfakcjonującego rozwiązania.
  • Czy mogę edytować zamówienie w koszyku?
    Tak. Przed zapłaceniem za zamówienie możesz je dowolnie edytować.
  • Czy mogę usunąć swoje konto?
    Oczywiście, wystarczy, że skontaktujesz się z naszym biurem obsłui klienta.
  • Czy ceny produktów dostępnych na stronie różnią się od cen artykułów w sklepie stacjonarnym?
    Zazwyczaj ceny produktów podane na stronie nie różnią się od cen oferowanych w sklepie stacjonarnym. Może się jednak zdarzyć, że takie różnice zaistnieją podczas tymczasowych promocji np. w przypadku akcji obejmujących wyłącznie sprzedaż internetową lub obowiązujących tylko w sklepie stacjonarnym. UWAGA: Promocje dedykowane stronie internetowej nie przekładają się na sklep stacjonarny. Analogicznie, rabaty dedykowane sprzedaży regularnej, nie są uwzględniane na naszej witrynie.
  • Nie znalazłem/łam odpowiedzi na swoje pytanie.
    Jeżeli nie udało Ci się znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie, zachęcamy do skontaktowania się z naszym biurem obsługi klienta.

Najczęściej zadawane pytania

bottom of page