Czy ceny produktów dostępnych na stronie różnią się od cen artykułów w sklepie stacjonarnym?
Zazwyczaj ceny produktów podane na stronie nie różnią się od cen oferowanych w sklepie stacjonarnym.
Nie znalazłem/łam odpowiedzi na swoje pytanie.
Jeżeli nie udało Ci się znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie, zachęcamy do skontaktowania się z naszym biurem obsługi klienta.
Jaka jest minimalna i maksymalna wartość zamówienia?
Minimalna wartość zamówienia wynosi 10 złotych brutto.
Czy mogę zareklamować/zwrócić produkt?
Wszystkie informację na temat wysyłek, zwrotów i reklamacji znajdziesz tutaj.
Mam pytanie odnośnie wysyłki produktu.
Wszystkie informację na temat wysyłek, zwrotów i reklamacji znajdziesz tutaj.
Czy muszę się rejestrować?
Nie, w naszym sklepie możesz robić zakupy bez rejestracji.
-
Masz wgląd w historię swoich zamówień. -
Przy zakupach nie musisz uzupełniać wszystkich danych - są one stale zapisane w naszym systemie. -
Masz łatwy wgląd we wszystkie polubione i skomentowane wpisy na blogu.
W jaki sposób można zapłacić za zamówienie?
Obecnie oferujemy poniższe formy płatności:
Czy mogę usunąć swoje konto?
Oczywiście, wystarczy, że skontaktujesz się z naszym biurem obsłui klienta.
Czy mogę edytować zamówienie w koszyku?
Tak. Przed zapłaceniem za zamówienie możesz je dowolnie edytować.
Nie dostałem/łam wiadomości z potwierdzeniem dokonania zakupu i nie wiem czy zamówienie zostało przyjęte. Co robić?
Jeśli potwierdzenie nie dotrze do Ciebie w ciągu 24h, w pierwszej kolejności sprawdź czy mail nie utknął w spamie. Jeśli go tam nie znajdziesz, skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta.
Czy dacie mi znać jeśli do skompletowania mojego zamówienia będzie brakowało jakiegoś produktu?
Zazwyczaj staramy się aktualizować dostępność wszystkich towarów, jednak jeśli czegoś zabraknie skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia najbardziej satysfakcjonującego rozwiązania.