logo6.png

Czy ceny produktów dostępnych na stronie różnią się od cen artykułów w sklepie stacjonarnym?


Zazwyczaj ceny produktów podane na stronie nie różnią się od cen oferowanych w sklepie stacjonarnym. Może się jednak zdarzyć, że takie różnice zaistnieją podczas tymczasowych promocji np. w przypadku akcji obejmujących wyłącznie sprzedaż internetową lub obowiązujących tylko w sklepie stacjonarnym. UWAGA: Promocje dedykowane stronie internetowej nie przekładają się na sklep stacjonarny. Analogicznie, rabaty dedykowane sprzedaży regularnej, nie są uwzględniane na naszej witrynie.




Nie znalazłem/łam odpowiedzi na swoje pytanie.


Jeżeli nie udało Ci się znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie, zachęcamy do skontaktowania się z naszym biurem obsługi klienta.




Jaka jest minimalna i maksymalna wartość zamówienia?


Minimalna wartość zamówienia wynosi 10 złotych brutto. Maksymalna wartość zamówienia wynosi 1500 złotych brutto.




Czy mogę zareklamować/zwrócić produkt?


Wszystkie informację na temat wysyłek, zwrotów i reklamacji znajdziesz tutaj.




Mam pytanie odnośnie wysyłki produktu.


Wszystkie informację na temat wysyłek, zwrotów i reklamacji znajdziesz tutaj.




Czy muszę się rejestrować?


Nie, w naszym sklepie możesz robić zakupy bez rejestracji. Posiadanie swojego konta da Ci jednak wiele dodatkowych możliwości:

  • Masz wgląd w historię swoich zamówień.
  • Przy zakupach nie musisz uzupełniać wszystkich danych - są one stale zapisane w naszym systemie.
  • Masz łatwy wgląd we wszystkie polubione i skomentowane wpisy na blogu.




W jaki sposób można zapłacić za zamówienie?


Obecnie oferujemy poniższe formy płatności: - PayU. - Przelew tradycyjny. - Płatność kartą lub gotówką w naszym sklepie stacjonarnym.




Czy mogę usunąć swoje konto?


Oczywiście, wystarczy, że skontaktujesz się z naszym biurem obsłui klienta.




Czy mogę edytować zamówienie w koszyku?


Tak. Przed zapłaceniem za zamówienie możesz je dowolnie edytować.




Nie dostałem/łam wiadomości z potwierdzeniem dokonania zakupu i nie wiem czy zamówienie zostało przyjęte. Co robić?


Jeśli potwierdzenie nie dotrze do Ciebie w ciągu 24h, w pierwszej kolejności sprawdź czy mail nie utknął w spamie. Jeśli go tam nie znajdziesz, skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta.




Czy dacie mi znać jeśli do skompletowania mojego zamówienia będzie brakowało jakiegoś produktu?


Zazwyczaj staramy się aktualizować dostępność wszystkich towarów, jednak jeśli czegoś zabraknie skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia najbardziej satysfakcjonującego rozwiązania.





Najczęściej zadawane pytania

Zapisz się do Newslettera
i nie przegap najlepszych promocji!

 2020 Powered by Tomasz Design All Rights Reserved

0