logo6.png

Kiedy mogę dokonać zwrotu?


Możesz dokonać zwrotu jeśli:

  • Odstąpisz od umowy w okresie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od otrzymania zamówienia;
  • Nie uszkodzisz produktów, które zostały przez Ciebie zamówione;
  • Nie uszkodzisz opakowań;
  • Nie otworzysz produktów, które zostały przez Ciebie zamówione (nie przyjmujemy zwrotów otwartych kosmetyków oraz jedzenia).




Jak dokonać zwrotu?


KROK 1. Wypełnij oświadczenie o odstąpieniu od umowy, które zostało dołączone do Twojego zamówienia. Jeśli nie możesz znaleźć oświadczenia, pobierz je TUTAJ.
KROK 2. Odeślij do nas paczkę wraz z wypełnionym oświadczeniem oraz paragonem. Pamiętaj by przed wysyłką zrobić skany dokumentów oraz potwierdzenia nadania przesyłki!
KROK 3. Poczekaj na naszą odpowiedź. Prawnie mamy aż 14 dni roboczych by rozpatrzeć Twój zwrot, ale staramy się działać najszybciej jak to tylko możliwe.




Kiedy mogę zareklamować produkt?


Możesz dokonać reklamacji jeśli otrzymany produkt:

  • jest niekompletny;
  • jest zniszczony;
  • nie ma właściwości, o których zapewnialiśmy.




Jak dokonać reklamacji?


KROK 1. Wypełnij formularz reklamacyjny, który możesz pobrać klikając TUTAJ.
KROK 2. Zeskanuj i wyślij do nas wypełniony formularz oraz dowód zakupu. Pamiętaj by zachować te dokumenty!
KROK 3. Poczekaj na naszą odpowiedź. Skontaktujemy się z Tobą celem omówienia najbardziej satysfakcjonującego rozwiązania problemu.




Nie mam wszystkich dokumentów potrzebnych do zwrotu/reklamacji. Co robić?


1. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: KLIK 2. Formularz reklamacyjny: KLIK 3. Paragon lub faktura: skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy.




Nie znalazłem/łam odpowiedzi na swoje pytanie.


Jeżeli nie udało Ci się znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie, zachęcamy do sprawdzenia naszego FAQ. Jeśli w tej zakładce również nie otrzymasz wskazówek do rozwiązania swojego problemu, polecamy skontaktować się z naszym biurem obsługi klienta.




Moje zamówienie nie zostało wysłane. Co robić?


Pamiętaj, że na wysłanie zamówienia standardowo mamy 3 dni robocze. W przypadku szczególnych produktów czas wysyłki może wydłużyć się do 5 dni roboczych - ta informacja zawsze podana jest w zakładce "Dostawa" na stronie konkretnego produktu. KROK 1. Sprawdź folder spam w swojej skrzynce mailowej. KROK 2. Sprawdź czy wybrane przez Ciebie produkty nie spowodowały wydłużenia czasu realizacji zamówienia. KROK 3. Jeśli od zamówienia zakupów minęło 5 dni roboczych (lub gdy zakupione produkty mają czas realizacji zlecenia do 3 dni) i nie otrzymałeś/łaś informacji o wysyłce zamówienia, skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta.




Jak długo trwa realizacja zamówienia?


Na wysłanie zamówienia zazwyczaj mamy 3 dni robocze. W przypadku szczególnych produktów czas wysyłki może wydłużyć się do 5 dni roboczych - ta informacja zawsze podana jest w zakładce "Dostawa" na stronie konkretnego produktu. Jeśli czas realizacji z jakiegoś powodu miałby przekroczyć 5 dni roboczych zawsze informujemy o tym Klienta. Czas dostarczenia zamówienia zależny jest od wybranego przewoźnika.




Chcę odebrać zamówienie osobiście. Czy jest to możliwe?


Oczywiście możesz odebrać swoje zakupy osobiście, pamiętaj jednak, że czas przygotowania zamówienia jest taki sam jak w przypadku przesyłek, które wysyłamy do klientów. Oznacza to, że na swoje zakupy będziesz czekał/a maksymalnie 5 dni roboczych. O możliwości odebrania zamówienia poinformuje Cię potwierdzenie przygotowania zamówienia, które otrzymasz na swój adres e-mail. Będzie ono wymagane przy odbiorze paczki. Godziny otwarcia sklepu, naszą lokalizację oraz dane kontaktowe znajdziesz w zakładce Kontakt.




Nie mogę znaleźć ID/SKU produktu. Co robić?


ID/SKU produktu zawsze znajduje się:

  • na podstronie konkretnego produktu, zaraz pod jego nazwą,
  • w Twoich zamówieniach, pod nazwą danego produktu.




Jak dostarczane jest zamówienie?


Obecnie oferujemy poniższe formy dostarczenia zamówień: 1. Kurier InPost 2. Paczkomat 3. Poczta Polska 4. Dowóz na terenie Warszawy. 5. Odbiór osobisty w naszym sklepie stacjonarnym.




Czy muszę zapłacić za dostawę?


Zazwyczaj tak, jednak podczas tymczasowych promocji opłata może zostać anulowana. Koszt dostawy zawsze podany jest w okienku, w którym wybierasz rodzaj dostawy swojego zamówienia.




W jakim czasie można zwrócić zakupiony towar?


Możesz zwrócić zakupiony towar do 14 dni roboczych od otrzymania zamówienia.





Wysyłka i zwroty

Zapisz się do Newslettera
i nie przegap najlepszych promocji!

 2020 Powered by Tomasz Design All Rights Reserved

0